מערכת מים אפורים "נביעה"

בואו נתבונן יחדיו במשבר הגלובלי ומשבר המים, נעצום עיניים ונדמיין יחד נביעה במקום מדברי היוצרת היקוות של מים, סביבם יש חיים

0דבורים, צפורים,פרפרים  הפוקדים את המקום ומנהלים יחסי גומלין היוצר  מיקרו-אקלים (סביבה חדשה), במרחב גדלים שפע של עשבוניים, שיחים ועצים. ועתה פיתחו את העיניים- השפע נמצא בפתח הבית, בכל בית יש נביעה!!!

מכונת כביסה, כיור, מדיח או ברז בחצר כל אלה יכולים להיות הנביעה שלכם. לצערנו, כיום הם מתערבבים עם המים השחורים וזורמים לביוב. .

בפרמקלצ'ר אנחנו רוצים ליצור מערכות יעילות, זולות, המספקות שפע ומגבירות את משאבי החינם של כדור הארץ, באמצעים פשוטים ניתן להפוך את המים שנובעים מביתכם למי השקיה בגינתכם הפורה, ע"י התקנת מערכת מים אפורים "נביעה". המערכת מים האפורים  ממחזרת את המים ע"י 3 טיפולים:

  1. טיפול ראשוני: טיפול מכני הכולל סינון גס של השפכים, שיקוע גרוסת (שיקוע של חלקיקים כבדים) ושיקוע ראשוני הכולל הרחקת חלק מהמוצקים המרחפים והחומר האורגני.
  2. טיפול שניוני: טיפול ביולוגי בו מתבצע תהליך של פירוק החומר האורגני בשפכים, הרחקת המוצקים המרחפים, שיקוע של הבוצה (המכילה בעיקר את החיידקים המפרקים) וחיטוי הקולחים לצורך סילוק מיקרואורגניזמים פתוגנים (מעבירי מחלות). בתהליך מתקבלים קולחים צלולים בעלי ריכוז חומר אורגני נמוך

הטיהור מתחיל בחבית פשוטה אליה מנוקזים המים ועוברים סינון ראשוני. ברגע שנאספת בחבית כמות מספקת של מים, הם מונעים בעזרת משאבה החוצה דרך צנרת לאגני חיפוי שמכילים חומרים אורגניים ומסודרים סביב צמחיית הגן, שם עוברים המים פירוק ביולוגי בו מנוטרלים החיידקים ומופרדים השומנים וחומרים אחרים הבעייתיים לאדמה. חשוב לציין שהאגנים הסמוכים לצמחייה משמשים גם לבריאות הגן וגם לאסתטיקה.

יתרונות המערכת:

  • קטנה ופרקטית ואינה דורשת חפירה עמוקה, שטח או תנאים אחרים מקדימים פרט להפרדת המים במקור (צנרת מופרדת)
  • פשוטה ואמינה, ניתנל בקלות להרכבה ופירוק בשעת הצורך (שיפוצים, מעבר דירה)
  • משתבחת עם השנים משום שככל שהצמחייה גדלה, היא מאפשרת למים לחלחל בצורה טובה יותר למטה

מערכת מים אפורים "נביעה" היא אמינה, יעילה, חסכונית ומתאימה לכל כיס, ותאפשר לכם להמשיך להחזיק גינה חסכונית ויפה.

בזכות מערכת זו, שמביאה את המים לדרגת ניקיון גבוהה ופונקציונלית לשימוש חוזר, הגינה שלכם יכולה להישאר ירוקה, מלבבת ונעימה. ראש המערכת מסנן את המים סינון מכאני ולאחר מכן מעביר אותם דרך פילטר ביולוגי המרחיק את כל החיידקים.

.

המערכת עובדת על מתח נמוך ודרושה נקודת חשמל באיזור המערכת עבור הפעלתה.