1. Drag Link/Photos HereDrop LinkDrop PhotoDrop Photos
  2. Recent Posts by Others on ‎פרמה - פתרונות ירוקים לאנשים‎See All
    • שלום רב לפרמה - היפים והירוקים. האם יש גם סדנאות מזון שיתקיימו אצלכם בקרוב?
      1 · July 23 at 11:43pm
    •  מחפשת אנשי פרמקלצ'ר לפרוייקט התנדבותי בתאילנד ובישראל, כחודשיים בכפר בתאילנד , הכוללים לימודי השפה והתרבות התאית ועבודה משותפת עם הקהילה, בחקלאות, קיימות ובית יתומים. לכל המעוניין בפרטים נוספים ניתן לפנות דרך הפייסבוק או המייל לגאיה- gaia_mr@walla.co.il או לכרם - keremvm@gmail.com מוזמנים להפיץ לשתף ולספר לחבריכם https://www.facebook.com/RqhbhRakAhava
      1 · June 11 at 10:36pm
    •  קייטנת פרמקלצ'ר לילדים, וקורס פרמה למבוגרים
      June 10 at 1:58pm
    •  Timeline Photos
      June 9 at 5:42pm
    •  הצמחים האורגניים במשתלונה- מכללת פרמה מושב בית נחמיה
      11 · June 2 at 11:23am
  3. Recommendations
    • חברים יקרים!
      הביקוש ליום הפתוח היא מעבר למשוער! אנו מצטערים אך לא נוכל לאשר השתתפות של חברים נוספים למחר. מבטיחים לערוך בקרוב יום פתוח נוסף לטובת כל אלו שרצו להגיע ולא התאפשר.
      שלכם,
      יהונתן וכל הצוות.
      Like · ·
    • נשארו מקומות אחרונים לסדנת בניה בבוץ שתתחיל ביום שלישי הקרוב, 30.7. אפשר לבחור בין סדנת בוקר (09:00-13:00) לסדנת ערב (16:00-20:00), צפויות הפתעות מיוחדות במחזור הקרוב, לא כדאי לפספס! לפרטים נוספים, קרן 052-3790707 או במייל info@perma.co.il
      Like · ·
    • עץ זה דבר נפלא\ נועם דונסקי מורה לגננות אקולוגית.
      אני חושב שרובנו לא מספיק מעריכים את העצים שסביבנו. לעצים אינספור תרומות לסביבתם (שהיא סביבתנו). הבולטת ביותר, לפחות ויזואלית, היא היופי. דמיינו לעצמכם את העולם ללא עצים! העצים מעניקים לנו כמעט את כל הפירות כמובן (ואת הפירות הם באמת מעניקים, כי הם נוצרו כדי שייקחו אותם ויפיצו את זרעי העץ). גם צל העצים נותנים בשמחה, ואיזה כיף זה לעבור ביום קיץ מהשמש ...הקופחת לצילו הנעים של עץ. עצים מטהרים את האדמה ואת המים שבה, לכן משתמשים בעצים לטיהור אחרון של מים אפורים. אם חושבים על זה, עצים הם בעצם סוג של תחנות טיהור לאדמה, למים ולאוויר, ובלי עצים בכלל לא היינו פה כי לא היה לנו מספיק חמצן לנשום. כמה אנשים חושבים על זה כשהם לוקחים נשימה עמוקה?
      לחקלאים (גם האורבניים שבהם) עצים מספקים עוד כמה דברים, כמו למשל העלים שאספתי היום מתחת לעץ אחד כעשרים מטרים ימינה מהפתח האחורי של הגינה. הרגשתי קצת לא נעים לרגע כששדדתי אותו מחיפוי הקרקע הנהדר שלו ודחפתי לשק, אבל העץ ימשיך להשיר עלים והחורים שעשיתי בשמיכה שלו יתמלאו עד מהרה. את העלים פיזרתי בשכבה נאה על הערוגה בין השתילים החדשים ונשארה עוד כמות בשק ליד פינת הגזם.
      הקיץ חם, אז שתו מים ושבו קצת מתחת לאיזה עץ
      See More
      Like · ·

    2012

      2011

        2009

          2008

            2007

              2006

                2005

                  2004

                    2003

                      2002